Friday, November 13, 2009

Bila Hari Ini Aku Masih Bernafas.....




Tajuk selepas terfikir..dan syukur alhamdulillah..aku masih diberi kesempatan utk menghadap dunia Allah ni..masih bernafas..masih mampu senyum, mampu hidup aman...bila saat aku lihat kemusnahan dunia depan mata..dalam skrin yg sangat besar...
semalam tgk wayang dengan kengkawan...movie 2012...
ada waktunya aku cukup berdebar2 tgk...MCM NI KAH KIAMAT NANTI? ATAU LEBIH DAHSYAT?
masatu aku terfikir..aku disini...papa di rumah..my adik n abang kat mana?...saat "mati" menghampiri..apa yg pasti semua org lari..yg aku terfikri..aku dan Tuhan ku..
sedia ke nak balik temui Dia..dosa2 lepas... ampunkan aku Ya Allah..

korang patut tgk crt ni, wmpln ada segelintir umat manusia niyg terselamat dr bencana Maha Hebat...tapi sbg org yg ada akal n agama..inilah yg bakal kita hadapi n xdapat lari...

1 comment: