Sunday, October 25, 2009

Bila Aku Sudah Kembali.....

Bila sudah kembali...
bunyi mcm pergi..dan pulang....pergi mana? balik dari mana? agaknya tu persoalan pertama org akan tnya bila first entry aku berbunyi mcm tu...
yg pasti..jasad memang kat sini..depan mata..dekat batang hidung korang2 yg hari2 nmpak aku....
tapi mungkin juga hanya jasad, selebihnya..di mana Liana atau kini she is Liana Hany "pergi" belum tau...aku sendiri xtau..tapi Liana Hany cakap...suatu masa dulu Liana will be back...
and now she is back..InsyaAllah. she's back as Liana Hany.... ;)
Liana Hany mencari hidup,Liana Hany mencari apa yg hilang...hahha
pela yg hilang..rupanya Liana Hany hilang dalam diri....
but dun weri...Liana Hany promise to me.. "IM BACK"
kepada Mizi, yg selalu provok Liana utk pulang membawa Liana Hany...thanks yeah...
Mar selalu jer sabar...

oo00oo ye, mcm na boleh cepat plk tgn aku nak menaip blog ini..
bila aku ada terbaca laksamanira.....so, aku pun cakap..aku nak blog ni...
moga kalian terus bersama ku, dan aku akan menjadi ini adalah diari hati ku.....kerana ini ada lah CERITA HATI....Liana Hany.... :P

p/s : dulu...aku penah ada blogdrive ciptaan kasih utk aku...tapi telah aku tinggalkan kasih...bubbye kasih....kerana kasih xsenyum pada ku lagi..utk apa aku senyum pada kasih..sebb kasih dah lupa aku...Tapi Demi Allah...kasih ku pada kasih bukan hanya kasih semata - mata...sesungguhnya DIA tau atas alasan apa...selamat tinggal kasih.....

1 comment:

  1. Alhamdulillah..u r back.. :) n just be happy k..
    we're always with u... :)

    ReplyDelete