Tuesday, October 27, 2009

Sesuka Hati Liana Hany...


pagi ni kelas mula jam 10, agak dalam 10 mint jam 10 br aku drive kete g kampus...
huhu malasnyer..bila masa aku rajin..emm? ada la time Liana Hany rajin,
ok, dah agak2 mamam kat cafe angah, jam 12.30 keje glass work aku bermula...potong kaca tu keje aku...almaklum memang hobi baru... makmal kimia aku serbu, dgn lain2...diorg lebih suka bend glass,aku suke potong kaca..POTONG! POTONG! POTONG! (iklas P1W1..kekekke..) lawak + macam censored jer iklan tu..



ok, dah agak jam 2.30 aku siapkan model "green house" ehem2..Liana Hany balik...
layan "SUMPAH BUNIAN" pulak....mata dah ngantuk..tapi adik Azeera punya pasal..(gelagat dia aku suke) aku tgk jer...
dah petang bawak budak2 rumah g mamam....singgah Yawata beli VCD Final Destination...mmm... subhanallah..Liana Hany xpadan nak exam...layan marathon movies..
okok, pas ni study2...

sebelum study siapkan asgment baru ehek..blog ni la, kan dah cakap diari baru...
lepas buat "asgment" baru..akuuuuu STuDo = study + tidooo.. tapi bila calculate balik Liana Hany rasa.. jawapan dia TIDO je lebih...oleh itu, laptop aku di "tido" kan dulu sebelum aku tido...sambil layan lagu2 karat ni...

p/s : laguuu jiwangz ni ok la kan....dari mengumpat... :) buat semua... selamat malam n salam...Liana Hany nak beradu..jumpa "putera bunian"

1 comment:

  1. eh..ade gmbr sya..terharunye.. :)
    great..u r back..!! :)
    hmm~~da stat stdi.?bgusnye.. xstart pape lg ni..serabut ngan sc fair..big la..haish...~~

    ReplyDelete